google8a952e6ff2099e02.html ttsy5kc2uw4s54x6snn3e5h2kkwm6r
 

BEYOND MEAT® OGŁASZA GLOBALNE STRATEGICZNE PARTNERSTWO Z YUM! BRANDS.

Beyond Meat, Inc. (NASDAQ: BYND) ogłosił dziś globalne strategiczne partnerstwo z Yum! Brands (NYSE: YUM) w celu współtworzenia i oferowania pożądanych i innowacyjnych pozycji menu opartych na białku roślinnym, które będzie można znaleźć tylko w KFC, Pizza Hut i Taco Bell w ciągu najbliższych kilku lat. Beyond Meat® i Yum! Brands planują wykorzystać swoje możliwości badawczo-rozwojowe, aby sprostać zmieniającym się gustom dzisiejszych i przyszłych konsumentów.


Beyond Meat and KFC Taco Bell Pizza Hut Yum!
Beyond Meat + KFC

"Jesteśmy zaszczyceni nawiązaniem globalnego partnerstwa z Yum! Brands, jedną z największych na świecie firm restauracyjnych. Cieszymy się na rozszerzenie naszej współpracy z firmami Yum: KFC, Pizza Hut i Taco Bell, aby wspólnie dostarczać konsumentom doskonałe i innowacyjne produkty roślinne" - powiedział Ethan Brown, założyciel i dyrektor generalny Beyond Meat.


Strategiczne partnerstwo Beyond Meat z Yum! Brands będzie rozszerzeniem współpracy tych firm, której celem jest oferowanie nowych dań pochodzenia roślinnego. KFC było pierwszą restauracją typu fast-food w Stanach Zjednoczonych, która wprowadziła kurczaka na bazie roślin, testując Beyond Fried Chicken™ w restauracji w Atlancie w 2019 roku. Od czasu pierwszych testów, KFC poszerzyło swoją ofertę o Beyond Fried Chicken także w innych miastach USA. W 2020 roku Pizza Hut U.S. wprowadziła na rynek pizzę Beyond Italian Sausage Pizza i Great Beyond Pizza, stając się pierwszą krajową siecią pizzerii, która wprowadziła pizzę z mięsem pochodzenia roślinnego w całym kraju.


Dzięki tej współpracy, Yum! Brands będzie wprowadzać innowacyjne dania, poszerzając swoją ofertę posiłków na bazie białka roślinnego, które spotkają się z aprobatą konsumentów, chcących włączyć do swojej diety mięso pochodzenia roślinnego.

"Dzisiejsze ogłoszenie umacnia naszą silną współpracę z Beyond Meat, a biorąc pod uwagę reakcję konsumentów podczas ostatnich testów, uważamy, że w perspektywie długoterminowej, zwłaszcza młodsi konsumenci będą zainteresowani takim poszerzeniem naszej oferty, powiedział Chris Turner, dyrektor finansowy Yum! Brands. "Oczekujemy, że współpraca z Beyond Meat wzmocni nasze możliwości w zakresie oferowania nowych dań na bazie roślin, które wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów spotkają się z ich akceptacją na wszystkich rynkach."


Warunki globalnego partnerstwa strategicznego są przedmiotem wzajemnie uzgodnionych umów.

Beyond Meat and Pizza Hut
Pizza Hut Restaurant

Przypominamy, że pełny asortyment produktów marki Beyond Meat i Linda McCartney znajdziecie u wyłącznego importera w Polsce – Foods Brothers


#alternatywadlamięsa #roślinnemięso #wegańskiemięso #beyondmeat #gobeyond #lindamccartneypolska #lindamccartney #wegańskieburgery #beyondmeatpolska #beyondburgerpolska #kiełbaskibeyond #beyondburgerwzabce #KFC #KFCPolska #PizzaHut #PizzaHutPolska

Source

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie