google8a952e6ff2099e02.html ttsy5kc2uw4s54x6snn3e5h2kkwm6r
 

McDonald's po cichu wprowadza burgera McPlant na rynki testowe

McDonald's po cichu rozpoczął sprzedaż burgera McPlant w Danii i Szwecji, dzięki temu zdobywając zainteresowanie klientów, zanim kolejne lokalizacje wprowadzą mięsną alternatywę.


EAT JUST Lab-Created Chicken
EAT JUST Lab-Created Chicken

Próba rozpoczęła się w wybranych lokalizacjach w styczniu, powiedziała firma z siedzibą w Chicago w poniedziałek w odpowiedzi na pytania Bloomberg News. McPlant, który McDonald's opracował wspólnie z Beyond Meat Inc., jest wykonany z białka na bazie grochu, według duńskich i szwedzkich stron internetowych McDonald's, ujawniając wcześniej nieujawnione szczegóły dotyczące składników produktu. Białko ryżowe jest drugim składnikiem białkowym, wspomniał McDonald's.


Restauracje prześcigają się, w dodawaniu modnych pozycji opartych na roślinach, aby przyciągnąć konsumentów, którzy są zaniepokojeni o środowisko, dobrostan zwierząt i żywienie. Podczas gdy Burger King na rynku amerykańskim widział sukces w sprzedaży Impossible Whopper, który jest wykonany przez głównego konkurenta Beyond Meat, sprzedaż roślinnych produktów w restauracjach często spada po gwałtownym wzroście popytu, gdy konsument spróbuje ich po raz pierwszy.


Obecnie sprzedawany burger McPlant składa się z sera, sałaty, pomidora, pikli, cebuli, majonezu, musztardy i ketchupu.


Burger jest smażony na tym samym grillu, co burgery wołowe, przekazała firma, przedstawiając problem dla tych, którzy przestrzegają diety wegańskiej. Restaurant Brands International Inc.- właściciel Burger King zmierzył się z tym samym wyzwaniem w 2019 roku z jego burgerami na bazie soi smażonymi na tym samym grillu, co wołowina i kurczak. Inne sieci zrobiły to samo, ale często pozwalają klientom poprosić o inny grill lub mikrofalówkę.


McPlant jest dostępny do wprowadzenia na inne rynki, gdy będą one gotowe. Testy w Szwecji potrwają do 15 marca, a w Danii do 12 kwietnia.



Kluczowy rynek


Skandynawia i Finlandia są kluczowym rynkiem dla alternatyw opartych na roślinach i jednym z tych, które firmy produkujące pakowane towary konsumpcyjne potraktowały priorytetowo przy wprowadzaniu na rynek. W 2018 r. firma Unilever rozpoczęła sprzedaż wegańskich lodów Magnum w Szwecji i Finlandii.


Podczas gdy McDonald's zaopatrywał się w "mięso" do McPlant do testów od Beyond Meat, nie określił dostawców dla przyszłych wdrożeń. Beyond Meat skierował pytania do McDonald's. Producent mięsa roślinnego powiedział, że współpracował z McDonald's, ale nie podał wielu szczegółów porozumienia.


McDonald's CEO Chris Kempczinski nazwał roślinne jedzenie "trwającym trendem konsumenckim." Firma będzie "elastyczna" z McPlant, który może być sprzedawany jako burger, kurczak lub kanapka na śniadanie.


#alternatywadlamięsa #roślinnemięso #wegańskiemięso #lindamccartneypolska #lindamccartney #wegańskieburgery #beyondmeatpolska #beyondburgerpolska #kiełbaskibeyond #beyondburgerwzabce #mcdonaldspolska #mcdonalds

Source

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie